Elamalonline

مرحيا بكم فى منتداكم الامل اون لاين
 
الرئيسيةالبوابةمكتبة الصورس .و .جالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 امتي هترحمونا بقي...؟؟؟

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
sedny
مشرف
مشرف
avatar

عدد الرسائل : 134
الموقع : مشرف
تاريخ التسجيل : 02/10/2007

مُساهمةموضوع: امتي هترحمونا بقي...؟؟؟   الأحد 02 ديسمبر 2007, 6:53 pm


جميل إنك تتابع برامج التليفزيون المفيده ، لكن المصيبه عندما تقع فريسة إعلانات التليفزيون و التي يدسونها لك في الفواصل و القواطع و العوارض و ما شابه ذلك ..

المذيعه في إبتسامه عريضه شريره : نلتقي بعد فاصل قصير .. نياهاهاهاهاها
ستار يُسدل على الشاشه يذكرك باسم القناه لتكون نسيتها و لا حاجه..

بنت كدا تظهرلك زي العفريت و مخبيه و را ظهرها حاجه تذكرك بريه و هيَّ مخبيه القماشه المبلوله ورا ظهرها ، ... و تطلعلك علبة شاي مرسومه عليها حشره ...

شاي الفسفوسه زيه ما تلاقيش

و لو رحت المحل و لقيت غيره ما تشتريش


واحده جربته و عجبها

و من كتر ما حبته حطته في النيش

قدامك خيارين
يا إما تشتري يا إما ما تشتريش
و لازم تشرب العلبه في يوم واحد
يا إما هيطلعلك في وشك فسافيس


و المفآآآآآجأه..
عرض خاص .. مع كل علبة شاي الفسفوسه ، هتآخد برغوت هديه ....... مجااااااااناً...

###########

الإعلان الثاني ..

يظهرلك كدا ع الشاشه راجل شكله صالح وورع و كأنه هيعيط من كتر التقى ، و يقولك بصوت منخفض ، إتصل على 0500000000000000000 علشان تكسب رحلات حج أو عمره ، لو جاوبت على السؤال دا ...

من هو آخر الأنبياء ؟ عليهم السلام ..

1 سيدنا آدم
2 سيدنا عيسى
3 سيدنا صالح
4 سيدنا محمد ـ عليهم الصلاة و السلام .

و أنصحك نصيحه أخويه ، لا تجاوب على السؤال قبل أن تقرأ في المراجع كلها ..

يبقا الرقم كام بقا ؟
0500000000000000000000000000
علشان تكسب رحلات حج أو عمره شامله الإقامه و الإنتقالات و التأشيره و تذاكر السفر و السندوتشات ...

يبقا الرقم كااااااام ؟؟؟ شكلكوا نسيتوا ...

0500000000000000000000000000000

و السلام عليكم و رحمة الله و بركاته....

الإعلان خلص الحمد لله ... الشاشه فجأه إسودت و طلع الراجل تاااااني ...

ألا هوا الرقم كااام؟؟؟؟



##############



الإعلان الثالث : ...

الشاشه فجأه و بدون مقدمات تجيلها هيستريا ، و تسمع صوت تليفون بيرن ، تجري طبعاً ترد على تليفونكم .. لكن ، تكتشف إن التليفون بيضرب في التليفزيون ، و تلاقي واحده ممصوصه و شكلها ناقعه وشها في علبة ماكياج بقالها شهرين ، و لابسه بنطلون مقطع المهم إنها لابسه حجاب ، بترد على التليفون دا ، و يقطع هذا الملل صوت رجل يقول بانشكاح ..:

الآن ، و بعد أن وصلتنا التكنولوجيا من تشكوسلوفاكيا رأساً على عندنا ، نقدم لكم التليفون أبو زراير ، هذا التليفون يتمتع بخصائص فريده من نوعها ، أولاً : يحتوي على زراير بها أرقام من صفر إلى تسعه ، هذا بالإضافه إلى وجود سماعه تحتوى على سماعتين ، واحده تسمع بها المتحدث و الأخرى تتكلم فيها لكي يسمعك المتحدث ، و من خلال التليفون أبو زراير تستطيع أن تطلب أي رقم في أي وقت ، و المفآجأه ، التليفون يتمتع بخاصيه تكنولوجيه جداً ، بيرن ليعطيك إشاره أن أحد يتصل بك ، لا تفوت الفرصه و لا تدع العرض يفوتك


سعر العده الواحده 257 جنيه ،


و إذا إشتريت عدتين تحصل على خصم 3 جنيه


أي يصبح السعر 511 جنيه بدلاً من 514 ...

إتصل ب 55778899


لتحصل على العرض المميز بتكاليف شحن 70 جنيه فقط



إتصل فووووووووووررررراً يا أهبل ..


################



ا لإعلان الرابع :....

صورة واحده عجوزه و أطفال بؤساء حواليها ، و في عينيهم جميعاً ملامح البؤس و الشقاء ، و يقطع هذا المشهد المأسوي صوت رجل مأسوي أيضاً ::..

شايف اليتامى دول ؟ تقدر تدخل عليهم البهجه و السرور ، تقدر ترسم البسمه على شفايفهم ، و تساعد الأم في توفير دخل يساعد على مكافحة ظروف الحياه الصعبه ، كل دا تقدر تعمله بجاموسه ، أيوا يا سيدي جاموسه إيه ؟؟ في إيه ؟؟ مالك بتبحلقلي كدا ليه ؟؟ و يجيبلك صورة جاموسه علشان تصدق ودانك ، و على رأي المثل إللى أنا مألفاه لسه حالاً ، " إن كذبت الودان ما تكذبش العين " ....

و يستكمل ، و بكدا تقدر تدخل البهجه و الفرح عليهم و تساعد أم في تربية عيالها . ..




إتصل الآن على ..

07000
علشان تشتري جاموسه .
و المفآجأه ..

عندما تشتري جاموستين سوف تحصل على جاموسه تالته هديه

و عندما تشتري جاموسه واحده ستحصل على 5 كيلو برسيم مجاناً

إتصل لتصلك الجاموسه لحد البيت ...

امتي يرحمونا من الاعلانات الخنقه دي Evil or Very Mad

و ينتهى الفاصل ....
مع لقاء آخر في فاصل آخر ...
و كل سنه و إنتوا فاصلين...
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
hussain_86
مدير
مدير
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 605
العمر : 32
الموقع : مدير
تاريخ التسجيل : 26/09/2007

مُساهمةموضوع: رد: امتي هترحمونا بقي...؟؟؟   الأحد 02 ديسمبر 2007, 8:17 pm

فعلا التفليزيون خنيق وانا رحمت نفسى ومش بتفرج عليه اصلا ويارب يرحمونا

_________________
لااله الا الله محمد رسول الله

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://elamalonline.ahlamontada.com
NICE GIRL
مشرف
مشرف
avatar

عدد الرسائل : 118
الموقع : مشرف
تاريخ التسجيل : 28/09/2007

مُساهمةموضوع: رد: امتي هترحمونا بقي...؟؟؟   الخميس 06 ديسمبر 2007, 6:12 pm

بجد عندك حق مرسي كتير
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
hsnter



عدد الرسائل : 1
تاريخ التسجيل : 04/05/2008

مُساهمةموضوع: رد: امتي هترحمونا بقي...؟؟؟   الأحد 04 مايو 2008, 11:23 pm

يسلموا اديك على الموضوع لانوا ذكرتيني انوا في تلفزيون بهالدنيا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
امتي هترحمونا بقي...؟؟؟
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
Elamalonline :: فــضــفــضـــــــــــة-
انتقل الى: